dinsdag 29 juli 2014

Werken bij mooie bedrijven

Iedereen heeft wel een droom of een doel die iedereen heel graag wilt bereiken. Voor de gene die misschien nog niet weten, ik heb vorige jaar stage mogen lopen bij De Librije restaurant in Zwolle. Mocht je het misschien niet weten wat De Librije restaurant is? Het is een Michelin restaurant met drie sterren en één van de allerbeste top restaurant van Nederland.

En dit jaar mag ik stage lopen bij Louis Vuitton waar ik op dit momenteel nog bezig ben met mijn stage. Voor vandaag heb ik een video voor jullie.




Klik hier als je de video niet kan bekijken en vergeet me niet te abonneren 
 
 
Graag wil ik aan jouw vragen of jij de links die hieronder staat wilt volgen (bedankt alvast)
Instagram
YouTube
 Wat zijn jullie dromen? Waar zal jij willen werken? En wat is tot nu toe het mooiste/ leukste bedrijf waar jij heb mogen werken/ stage mogen lopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten