dinsdag 30 september 2014

Fotograaf gezocht

Ikstavoorjeklaar bestaat bijna 2 jaar. En dat betekent dat er een nieuwe layout moet kopen op de site die gesponsord zijn. Een nieuwe lay-out betekent voor mij dat ik ook nieuwe foto's nodig heb.

Het is voor mij erg belangrijk dat de foto's zo gemaakt zijn dat ik goed voor mijn site kan gebruiken. Want een bezoeker die op mijn site bezoeken, vind ik belangrijk dat zij meteen met één oogopslag zie dat mijn site over pesten gaat. Maar er komt wel een kleine verandering bij. Ik heb het misschien nog niet verteld. Maar mij lijkt het leuk om mijn blog ook over lifestyle gaat. Misschien kan ik wat tips mee geven over fashion, low-budget dingen en eventuele reviews.

         Klik hier als je de video niet kan bekijken en vergeet me niet te abonneren

Graag wil ik aan jouw vragen of jij de links die hieronder staat wilt volgen (bedankt alvast)
Instagram
YouTube

Ken jij toevallig een fotograaf een een showroom, iemand die bereid is om mij te helpen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten