maandag 4 november 2013

zelfmoord

Hoi allemaal! Dit is een video die ik afgelopen jaar heb gemaakt.
Zoals jullie wel ziet ben ik veel actief op Youtube. Sinds ik medio maart een eigen website hebt zowel op blogspot en een site die van mij is probeer ik alle drie te combineren.

Vandaag heb ik een filmpje voor jullie over zelfmoord. Toen ik nog op de middelbare school zat ongeveer 1.5 jaar geleden waar ik toen nog gepest werd, had ik namelijk de neiging om zelfmoord te plegen.
Het was een hele moeilijke/ zware periode voor mij geweest! Ik ben super blij dat ik dat heb overwonnen! De reden waarom ik uiteindelijk geen zelfmoord had gepleegd, komt omdat ik zelf een Christen ben, ik kon het niet aan doen voor mijn ouders, ik heb doelen die ik wil bereiken zoals:'' diploma halen, minstens HBO en Master halen.''  Want studeren is mijn passie, ik zie het als een grote vriend!
Geloof of niet ik geniet van het studeren (: Een tip die ik aan jou wilt meegeven als jij de neiging hebt om een einde te willen maken van jou leven... Maak het bespreekbaar! Desnoods met mij... Vandaar dat ik met Youtube en met bloggen ben begonnen!
Kijk eerst naar jezelf... Diep in jou hart... Heb jij nog doelen die je graag wilt bereiken? Stel, stel dat jij een vader bent en je hebt kinderen... Wil jij als vader jou kind zien sterven? Dat jij als vader niet wist dat jou kind niet gelukkig was omdat jouw kind gepest wordt op school...
Jij als vader wilt toch op de hoogte gesteld worden wat er dagelijks gebeurd met jouw kind? Ik zeg niet doen! En ik spreek uit ervaring (;! Het is lastig... Maar je moet het kunnen overwinnen... Bekijk die pesters/ treiters als onzichtbare mensen... Bekijk het bijvoorbeeld zo.. ala hmm jij pest mij? Jij denkt dat ik mijn diploma of doel niet haal? Ik laat je zien dat ik het haalt.. ;')
 
 
Bekijk mijn filmpje hier als je niet kan bekijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten