zaterdag 26 oktober 2013

Mijn eerste goeie vriend in mijn leven


Goede vrienden zijn zeldzaam! Niet iedereen heeft veel vrienden in zijn of haar omgeving! En ik heb het over hele goede vrienden!

Bijna drie jaar geleden ging ik met heel veel plezier naar mijn werk. Elke dag kwam ik nieuwe collega's tegen waar ik weer nieuwe vrienden kreeg op mijn werk. Totdat ik iemand tegen kwam. Een vrouwelijke collega! Jippie! Het leek alsof er een nieuwe deur open was gegaan voor mij! Sindsdien had ik nog meer lol op mijn werk!
Ergens in de zomer in dat zelfde jaar had ik eerst een paar keer contact met een collega, op een dag tijdens de pauze hadden we toevallig samen pauze sindsdien waren we vrienden.
Ik had niet kunnen verwachten dat we in zo'n korte periode goede vrienden werden en zo goed dat we elkaar broers noemden.
Maar helaas duurde het niet zo lang tot ergens in december geloof ik...? Er werd aan mij gevraagd of ik wat geld kon voorschieten. Ik vo
nd het niet erg want ik vertrouw hem ik bedoel als vrienden kan je wel voorschieten toch? Niet bij iedereen maar gewoon hele goeie vrienden (over geld komt er een apart artikel over).

Wat bleek dus na rond februari had ik nog steeds niet terug... en ja ik was van binnen kapot... Heb nooit zo getwijfeld.. En diep van binnen dacht ik nee Winston... Het is het niet waard als vriend of vriendin te hebben. Ik wacht totdat ik het geld terug krijg en dan neem ik wel een afstand.
Het was een hele moeilijke keuze voor mij... Heb nooit zo veel plezier gehad.. Het waren de enige beste hele goeie vrienden. (het was nog een periode toen ik nog op mijn middelbare school zat, want op mijn middelbare school had ik geen zulke vrienden ontmoet waar ik mee uit kon gaan etc. Dankzij hun kon ik met hun naar de stad, bioscoop bijvoorbeeld)

Iets waar ik zo trots en zo dankbaar was!! Ik had altijd een vriend of een hele goeie vriendin willen hebben als zelfde leeftijd als ik om wat leuks te mogen/ kunnen doen. Helaas kwam er een ruzie. Een hele foute ruzie.. Ik had niet moeten schelden... Want zo ben ik een vriend kwijtgeraakt....
Maar het werd me volgens mij wel vergeven, maar ik had ondertussen met een goeie collega erover gepraat ik dacht dat ik mijn collega wel kon vertrouwen maar dankzij mijn collega werd het nog erger....
Elke dag, week, maand en jaar mis ik deze vriend. Ik weet niet wat het is en waarom... Ik wil heel graag sorry zeggen van mijn fouten. Ik droom soms erover dat ik sorry zegt en de vriendschap hersteld...

Echt waar jongens.. heb zo'n spijt. Maar ik vind dat in je leven een keer moet meemaken. Van fouten leer je het! Maar dit vind ik een hele zware straf om van mijn les te kunnen leren! Ik kan nog steeds niet geloven.. Van super gezellig tot afstand/ geen contact! ''ik wil het zo graag goed maken.''
En over bloggen/ youtube gesproken. Ik wil een nieuwe uitdaging. Ik probeer mijn best te doen om minstens elke week een blog online te zetten of een filmpje. Ik wil iets graag bereiken, en dat is om mijn woord verder te mogen verspreiden en iedereen te mogen/ kunnen helpen! En daarnaast hoop ik dat ik andere bloggers/ youtubers mag leren kennen. Ik doe dit als hobby ik vind bloggen en filmpjes maken op youtube heel erg leuk! Ik wil mijn bezoekers de mensen heel graag helpen vanuit mijn hart. En graag wil ik mijn ervaring met jullie delen! (:
Mijn droom is, ik hoop dat ik ooit op een dag nieuwe mensen mag leren kennen wie weet tot vriendschap (: het is niet dat ik alleen voelt ofzo. Het is anders dan om mijn studie boek als vriend te beschouwen. Ik focus ondertussen mijn studie/ diploma's en op mijn website en youtube die ik als hele goeie vrienden beschouw.
Ps: ik vind het erg moeilijk om mijn verhaal te vertellen, vandaar dat ik dit niet filmt maar schrijft op deze blog.

Mijn vraag aan jou is, heb jij afstand moeten nemen van één van jouw goede vrienden?
En heb jij hele goede vriend/ vriendin?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten