vrijdag 4 oktober 2013

Welkom op ikstavoorjeklaar.nl



Wat leuk dat jullie op 'Ikstavoorjeklaar.nl'zijn terecht gekomen. Mijn site is onlangs gelanceerd en zal in de komende tijd vaak geupdate worden met nieuwe content.
'Ikstavoorjeklaar.nl' is een site gericht voor mensen die geconfonteerd worden pestgedrag van andere, voor de slachtoffers die gestalked worden. voor de slachtofferers waarvan hun ldagelijks leven zuur wordt gemaakt door anderen. Uit ervaring weet ik dat er behoefte is aan communicatie om deze problemen te delen en zo alles dragelijk te maken. Via deze communicatie platform wil ik mijn handen uitreiken aan deze mensen om deze mensen de juiste ondersteuning te bieden en hun problemen aan het licht te brengen, zodoende het leven van deze mensen beter en leuker te maken.
Ik hoop dat jullie het allemaal interessant gaan vinden en ook een steentje kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van de site en hulpverlening aan de mensen die de hulp nodig hebben.

Bezoek op mijn officiële site en op mijn youtubekanaal 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten