zaterdag 5 oktober 2013

Even voorstellen


 

Leuk dat jij weer mijn site bezoek!


 
Vandaag wil ik via deze blog mezelf aan jouw voorstellen. Ik ga jou vertellen wie ik ben/ wat ik doe e.d.

Voor degene die mij langer volgt op Youtube onder kanaal ikstavoorjeklaar weten misschien dat ik eigenlijk al een site heb een site die echt gehost is. Ik heb een website die van mij is die ikstavoorjeklaar heet je kunt onder deze link klikken http://www.ikstavoorjeklaar.nl. De reden waarom ik via dat site weinig heb geschreven komt omdat ik daar niet kan taggen. De blog die jij nu hier leest is voor tijdelijk; -). Zodra mijn echte blog geüpdatet is naar wordpress ga ik daar weer verder bloggen. Maar dat laat ik jouw natuurlijk wel weten.
Wat is taggen?
Door te taggen komen mijn geschreven blog/ artikelen hoger op Google, ik ben dan beter vindbaar. Maar op http://ikstavoorjeklaar.nl is dat helaas nog niet mogelijk. Vandaar dat ik via http://blogspot.com een blog hebt aangemaakt. Ik vind bloggen namelijk onwijs leuk! Het is iets wat ik super leuk vind! Door te bloggen kan ik natuurlijk werken aan mijn grammatica & spelling ^,^. Ik heb geen moeite met mijn Nederlands maar het kan altijd beter.

Wat wil ik met ikstavoorjeklaar bereiken?

Graag wil ik slachtoffer helpen. Ik wil degene helpen die in zijn eigen omgeving iets waar hij/zij ergens mee loopt niet kan vertellen graag helpen.
Wist je dat ik vroeger zelf ook gepest ben geweest? Ik ben op mijn middelbare school 4 jaar lang kapot gemaakt! In de 1e tot mijn 3e klas werd ik gepest, vanaf mijn derde tot mijn vierde klas werd ik naast pesten op school buiten de school nog gestalkt. 
Ik had een hele hele zware periode gehad! Een periode die ik niet meer kan vergeten, ik heb keihard voor mezelf gevochten en hopen dat die grote nachtmerrie snel voorbij mocht gaan. Ik weet uit mijn eigen ervaring hoe weinig aandacht er is voor de mensen die HULP nodig heeft!
Er zijn vertrouwenspersonen op scholen, maar lang niet elke vertrouwenspersoon zijn te vertrouwen!
''ik zal een aparte blog schrijven over vertrouwenspersoon''.
En ik wil hier een verandering brengen! Omdat ik zelf de neiging heb gehad tot zelfmoord te plegen had ik op tijd een vertrouwenspersoon gevonden waar ik elke week 2x per week terecht kon. Na alles wat ik heb meegemaakt wil ik jouw gaan helpen! Ik wil jullie gaan helpen! Ik zie het meer als geven en nemen. Iemand had mij geholpen en nu wil ik iemand anders gaan helpen die de hulp misschien goed kan gebruiken. 
Of laat ik het anders zeggen...
Ik vind wat maak niet uit waar jij nu meer zit... Het is namelijk super belangrijk als jij ergens diep in jouw hart mee zit bespreekbaar moet maken! Jij kunt misschien heel jouw leven geheim houden waar jij met een groot verdriet loopt en het verbergt aan jouw ouders bijvoorbeeld. Dat is toch niet leuk?!
Stel jij bent de vader of moeder. Jij wilt toch ook heel graag weten wat er speelt met jouw kind?
Natuurlijk wil je niet dat jouw ouders zorgen om jou maakt. En dat dat de reden is waarom jij niet alles wil vertellen maar misschien een deels ervan. Elk onderdeel, onderwerp of het verhaal waar jij eigenlijk mee zit is afhankelijk per persoon en het situatie. Het kan deels uitmaken omdat jouw ouders die misschien uit een andere cultuur/ andere land komt bijvoorbeeld. De reden waarom ik niet bij mijn ouders terecht kwam, kwam door de cultuur. Je kunt namelijk niet alles vertellen aan een Chinese ouders. Want die weten niet wat pesten inhoud! Zij verstaan;'' oh ti's maar een ruzie!''.

Wie ben ik, wat doe ik?
Mijn naam is Winston die 19 jaar is die op deze blog achter de schermen op deze site blog. Toen ik op 13 juni 2012 mijn diploma VMBO had gehaald liep ik al sinds april 2012 met een idee. Het begon eerst achter mijn hoofd met een project. Maar dat is te groot aangepakt. Op een avond zat ik op mijn laptop en wilde een cadeautje kopen voor mijn nichtje. Ik als jongen heb helemaal geen verstand van make-up. Mijn nichtje wilde heel graag make-up. En ik wil niet bij de Douglas uren sta zoeken.
Dus ik tikte wat op Google en ik kwam enkele bloggers tegen o.a. ''Beautygloss, Misslipgloss, Teskuh, Bubzbeauty''. Beautygloss, ook wel beter bekent als Mascha Feokstiva ken ik volgens mij toen zij vanaf dag één begon of iets later. 2008 of 2007? Maar omdat ik hun langer kende op website dacht ik... Wacht! Waarom begin ik niet met een blog? Ik bedoel ik loop met een leuk idee! Of nouja niet een leuk idee! Een uniek idee! Want een project is te groot en misschien duur? En als ik op youtube/ website bezoekers kan bouwen tot vriendenkring of vaste bezoekers kan ik later misschien ooit wat organiseren;-).
Bloggers die ik net noemde zijn meer voor de dames, maar voor ons als jongens is dat super handig als wij cadeautje willen kopen voor een dame;-). Eerlijk ze zijn echte mijn grote voorbeeld. Ik weet niet waar ik terecht komt... Ik ben al super dankbaar dat ik bijna 3.500 views hebt op youtube. En hier op deze blog binnen 1 dag al ruim 90 views hebt gekregen. Wie weet kan ik ooit op een dag meer views krijgen en groter publiek krijgen. Het maakt niet uit waar ik terecht komt. Ik hoop dat mijn site bij iedereen terecht mag komen voor de gene die hulp nodig hebben. Ik ga vanuit mijn hart jou helpen! Het zal misschien niet makkelijk worden, maar ik wil mijn ervaring graag met jullie delen! En ik hoop dat jullie mij mag waarderen en niet al te veel negatieve berichtjes ontvangt.. ._. Als ik iets niet goed doe, of iets beter kan doen waar ik aan moet werken, geef een opbouwende kritiek alsjeblieft iets waar ik aan heb.

Wie vind jij de leukste blogger van Nederland? Zo ja, wie?
En word jij gepest?

Laat een comment achter!


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten