zondag 9 februari 2014

9 februari

Long time no talk. Het is de afgelopen tijd erg stil geweest op mijn site en op mijn Youtubekanaal.






Voor de gene die het misschien nog niet weten, ik ben nog een student. Ik heb de afgelopen tijd heel erg druk met school, tentamens waardoor ik zelf geen tijd heb om daarnaast nog even te gaan filmen en te gaan schrijven.
Misschien denk je:''maar schrijven en filmen is toch zo gedaan?'' Nopes, ik ben allebei minstens 1 uur kwijt. En als ik iets schrijft of iets wilt filmen wil ik echt ervoor zitten. Voor de gene die het misschien nog niet weten, ik werk vanuit mijn hart. Bloggen/ Youtube is iets wat ik erg leuk vind om te doen. Ik zie het als een soort hobby. Een plek waar ik mijn ervaring met jullie kan delen, een plek waar ik jullie kan helpen.

Hoe gaat het met Winston?
Met mij gaat het goed. Sindskort studeer ik helaas niet meer in Amsterdam. Je weet namelijk nooit wat er volgende kan gebeuren. NAMELIJK VERHUIZEN =D!
Waar ik daarnaast ook enorm dankbaar ben is, ik heb zo bijna 5.000 views op mijn Youtubekanaal en op mijn website heb ik 20.000 views per dag. Waar ik enorm dankbaar ben. Iets wat ik nooit heb durven te dromen. Ik heb nooit verwacht dat er zoveel wordt bekeken. Er komt een aparte artikel. Want ik wil namelijk een winactie houden voor zowel voor de mannen als voor de dames ;) dus morgen hier meer over

Ik probeer minstens 1/ 2 x per maand een artikel of een filmpje online te zetten.

Graag wil ik aan jou vragen of jij mij hieronder wilt volgen/ abonneren/ liken.

Facebook
Instagram
Youtubekanaal

Dankjewel =)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten