maandag 24 februari 2014

Rituals winactie 2014

Hoi allemaal! Vandaag heb ik iets leuks voor jullie, namelijk Rituals winactie!

Sinds 20 januari 2013 ben ik begonnen met ikstavoorjeklaar op Youtube, vanaf medio maart ging mijn website online dat nu uitgegroeid is tot 20.000 views per dag wat ik tot vandaag nog steeds niet kan geloven. Jongens ik ben echt super dankbaar!
Om het te vieren heb ik een winactie voor jullie!

 Dit is Sakura cadeaupakket en bevat een doucheschuim, shampoo, lichaamsscrub & bodycrème. Dit is voor unisex (zowel voor mannen als voor vrouwen).

Dit is Hammam cadeaupakket, bevat doucheschuim, douchepasta, lichaamsscrub & shampoo. Dit is de blauwe lijn dus bestemd voor de mannen.

 Dit is een Hammam Mint tea zoals je ziet. Dit is een groene thee met munt. Heel erg lekker! Ben jij benieuwd naar mijn mening over Rituals thee? Er komt binnenkort een review hierover waar ik vier thee soorten van Rituals gaat reviewen.

Als laatste wat je kunt winnen zijn de douchegels, de Happy Buddha organic mandarin & Yuzu en de Zensastion organic rice milk & cherry blossom. Zensation is trouwens erg bekend! Het is een lekker geur voor 's avonds voordat je naar bed gaat, het heeft namelijk een warm geur. En de Happy Buddha doet me erg denken aan 's zomers lekker fris en zoet, je ruikt de noot van een mandarijn dus het is fruitig en niet mier zoet.
Klik hier als je de video niet kan bekijken


Dan wat heel erg belangrijk is als je wilt meedoen, wil ik je vragen of je hieronder aan mij wilt volgen en wilt abonneren:

Facebook
Instagram
Youtube

Ik wil je alvast bedanken voor het volgen, liken en abonneren. Daarnaast vraag ik aan jou of je een comment wilt plaatsen en aan mij vertellen waarom je wilt winnen. Laat een comment achter


*Per persoon kan maximaal 1 pakket/ product winnen. De douchegels bijvoorbeeld is niet één setje.

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten