zondag 9 maart 2014

Ikstavoorjeklaar.nl is mijn bedrijf!

Allereerst wil ik jouw als bezoeker onwijs en super bedanken voor het bezoeken naar mijn site! Want sinds 17 februari 2014 sta ik ingeschreven bij de Kamer van Koophandel! Dat betekent dat mijn site mijn bedrijf is.

Voor jullie als bezoekers veranderd helemaal niets. Want ik wil namelijk alle rechten hebben van mijn site. Daarnaast wil ik ook laten zien dat ik echt de slachtoffers wilt helpen voor iemand die gepest wordt of iemand die hulp nodig heeft! omdat gij niet in zijn omgeving het hulp kan krijgen of niet weet bij wij gij terecht kan.
En ik wil heel graag mijn ervaring delen, iets wat niet iedereen heeft meegemaakt wat ik heb meegemaakt in het verleden. Je moet ook blij zijn dat je niet mee heb gemaakt! Want stalken/ pesten dat wil je echt niet mee maken het is iets wat niemand anders kan realiseren hoeveel littekens iemand mee kan oplopen. Mocht je mij hulp nodig hebben, je mag mij altijd een mail sturen naar info@ikstavoorjeklaar.nl. Ik werk, schrijf en filmt of nouja ik doe dit echt vanuit mijn hart voor jullie! Ik hoop dat jij als bezoeker mij als een vertrouwenspersoon/ vriend kan zien.


Wordt jij gepest?


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten