maandag 24 maart 2014

Hoe ga jij om met jaloezie?

Helaas kunnen jouw vrienden of mensen waarmee jij mee omgaat jaloers op jouw worden. Soms denk je dat je hele goeie vrienden hebt, maar er wordt heel vaak anders naar jouw gekeken als jij wat kan doen/ bereiken wat één van jouw vrienden ook heel graag wilt dat helaas jouw niet gunt.
Soms moet jij stevig in jouw schoenen staan! Als een van jouw vrienden niet mee kan omgaan, vindt ik dat jij een afstand moet nemen hoe moeilijk het ook kan zijn! Het is het niet waard om met die gene mee om te gaan als vriend(in).

In deze video hieronder, deel ik mijn ervaring met jouw =). Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt.
Klik hier als je de video niet kan bekijken en vergeet mij niet te abonneren
 
Graag wil ik aan jouw vragen of jij de links die hieronder staat wilt volgen (bedankt alvast):
 
Wat vind jij ervan, als een hele goeie vriend(in) jaloers op jouw wordt? Laat een comment achter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten