zondag 8 december 2013

Ga naar school voor jezelf

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een nieuwe filmpje voor jullie! Zoals jullie misschien weten ben ik in het verleden gepest, gestalkt. Oftewel een hele slechter periode op mijn middelbare school. Na dat ik mijn diploma heb gehaald ging ik studeren in Amsterdam. Een jaar waar ik een TOP tijd heb gehad! Heb heel veel mogen leren, door mijn nieuwe vrienden ben ik steviger in mijn schoenen, dankzij mijn vrienden ben ik een nieuwe ik! Helaas duurde het 22 weken daarna moest ik stage gaan lopen. Ik heb nooit een woordje dankjewel kunnen zeggen tegen hun. Ik spreek ze gelukkig nog wel!

Na de zomer van 2013 begon ik aan een nieuwe opleiding. Ik heb na een langere tijd hun beter leren kennen.. ik heb een hele leuke klas. Het is anders dan de klas van vorige jaar. Ik kan gelukkig met hun mee opschieten. Maar.. maar.. het is anders dan vroeger. Ik wil mijn verhaal graag delen met jullie. Want er zijn nog maar weinig mensen die leuke tijd hebben op school.. Die niet de kans heb als ik om elke dag naar school te mogen gaan met plezier.. ik ken bijna iedereen op school waar ik mee omgaat, wat best uniek is wat niet iedereen dat heeft.
Ik wil vertellen dat ik echt super belangrijk vind dat je niet naar school moet gaan om vrienden te gaan maken, maar dat jou diploma op nr1 staat en niet vrienden maken. Het is wel mooi meegenomen..

             Klik hier als je mijn filmpje niet kan bekijken, vergeet me niet te abonneren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten