zondag 22 december 2013

Het goede vriendschap - mijn verhaal

Hallo allemaal, leuk dat je mijn site weer bekijkt! Normaal gesproken schrijf ik nooit een blog op een zondag. Maar aangezien ook ik geen les heb, maar helaas wel tentamens hebt dacht ik waarom schrijf ik niet een blog aangezien ik een video online heb gezet.

Vandaag heb ik een video voor jullie online gezet over het verhaal over het goede vriendschap. Zoals jullie misschien weten, ben ik in mijn verleden 2.5 jaar gepest en 1.5 jaar gestalkt. Om het verdriet en de pijn te proberen te vergeten had ik een bijbaantje genomen. Op mijn werk leerde ik twee hele leuke vrienden tegen.... Maar helaas duurde het niet zo lang...

Klik hier als je de video niet kunt bekijken en vergeet me niet te abonneren
 
 
Heb jij ook een moment gehad, waar jij helaas ook een keuze moest maken na een hele goede vriendschap?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten